Epoha – trag u vremenu

Usluge: Brend identitet. Razvoj ambalaže i pakovanja. Copy. Kampanja.

Klijent: 13. jul Plantaže

Za kompaniju Plantaže 2017. godina bila je više nego uspešna na svim poljima. Pored osvajanja preko 30 medalja na najprestižnijim vinskim takmičenjima, lansiran je novi premium brend u liniji crvenih vina pod imenom “Epoha”.

Vino Epoha proizvedeno je od sorti Cabernet Sauvignon i Merlot. Grožđe je ubrano sa mikrolokaliteta Šipčanik, Berba 2012, zlatna berba kad se radi o kvalitetu sorti kaberne i merlo. Vino je odležavalo 4 godine u bačvi od francuskog hrasta, a jednu godinu u flaši.

Zadatak BlackBox-a bio je da razvije brend identitet i kreativnu komunikaciju. Inspiracija je upravo došlja od samog dvostrukog značenja reči “Epoha”: doba, vreme nekog značajnog događaja od kojeg se počinje brojati neki period vremena, a s druge strane stvara jedno novo i značajno doba u kome izaziva ugled. Velike epohe našeg života su one kada uspemo da sve preobrazimo ili pretočimo u ono što je najbolje u nama. To svakako ostavlja trag. Integrisan pristup rezultirao je elegantnim i čistim dizajnom kroz komunikaciju: Epoha – trag u vremenu…