Zadatak BlackBox tima bio je da za kompaniju VMware organizuje Adriatic okrugli sto, koji se održava u okviru globalnog programa VMworld-a 2021 Predstavljao je ekskluzivnu priliku da se...
Oktobar - mesec borbe protiv raka dojke Zaštitni znak borbe, pink ribbon, ove godine trebalo je predstaviti na drugačiji način Zadatak agencije bio je da na kreativan način probudi svest...
Zadatak BlackBox tima bio je da razvije vizuelni identitet za nov edukativni program Srpske asocijacije menadžera pod nazivom SAM Akademija Osnovni cilj identiteta je da komunicira važnost promene...
Dobro poznati proizvod Jekoderm za negu i regeneraciju kože kompanije Galenika ad prisutan je na tržištu preko 65 godina Ovog leta dobio je novi vizuelni i komunikacioni imidž Jekoderm...
Najstarija sorta koja se gaji u Crnoj Gori je kratošija Njeno vekovno gajenje na terenima Crne Gore potvrđuje i veliko prisustvo ove sorte na svim vinogradarskim terenima Crne Gore u prošlosti...
Zadatak agencije bio da je ispromoviše veliku sezonsku rasprodaju u Lilly Drogeriama i u skladu sa tim da se razvije ključni vizual i komunikacija Cilj kampanje bio je da upoznamo širu javnost sa...
Dobro poznati proizvod Pantenol je baza svake nege Zadatak BlackBox tima bio je da predstavi Pantenol na drugačiji i nesvakidašnji način kroz koji je potrebno iskomunicirati benefite, kvalitet...
Zadatak BlackBox-a bio je da kroz animirani format prikaže na koji način se Američka privredna komora u Srbiji razvijala od osnivanja pa do danas Cilj je bio prikazati: rast, razvoj,...
Zadatak BlackBox tima bio je da razvije vizuelni identitet za kompaniju Viktor Travel koja posluje u segmentu turističko – avio usluga Glavna inspiracija je bila veza između dve industrije i...
Zadatak BlackBox tima bio je razvoj kreativnog i komunikacionog koncepta predstavljanja Beviplex B proizvoda za print i digital kampanju Cilj kampanje bio je istaći benefite ovog proizvoda,...